مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 19:272022-03-30اجتماعي

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در بازگشایی مدارس اهر


با بازگشایی مدارس در 14 فروردین ماه، رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از سوی دانش آموزان و معلمان در مدارس برای مقابله با شیوع مجدد ویروس کرونا بسیار ضروری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر گفت: با بازگشایی مدارس در 14 فروردین ماه، رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از سوی دانش آموزان و معلمان در مدارس برای مقابله با شیوع مجدد ویروس کرونا بسیار ضروری است.

رسول خدابخش در جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر با اشاره به وضعیت زرد کرونایی این شهرستان و لزوم توجه جدی به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، اظهار کرد: از جمله موادی که باید در بازگشایی مدارس مورد توجه قرار گیرد، تهویه ی هوا از کلاس های درس است که باید به درستی انجام شود.

وی، از آموزش و پرورش درخواست کرد جهت تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان، خصوصاً واکسیناسیون کودکان بالای پنج سال در مهد کودک ها اقدامات اساسی انجام شوند.

خدابخش گفت: در راستای بازگشایی مدارس و همچنین مقابله با هرگونه احتمال شیوع مجدد ویروس کرونا در مدارس، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و بازرسان آموزش و پرورش باید نظارت کامل و مستمری بر رعایت شیوه نامه بهداشتی و استفاده ماسک در مدارس داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در بازگشایی مدارس اهر

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در بازگشایی مدارس اهر