مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 18:522022-03-30سياسي

در روز طبیعت در جنگل ها و مراتع آتش روشن نکنید


شماره تلفن های 139 و 1504 پل ارتباطی مردم با منابع طبیعی در سراسر کشور در اختیار عموم شهروندان است و همکاران منابع طبیعی به صورت شبانه روزی پاسخگوی اخبار و گزارشات ارسالی هستند.

- فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از عموم مردم خواست تا در روز طبیعت در جنگل ها و مراتع آتش روشن نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رضا اکبری که به نوشهر سفر کرده بود، با اشاره به نزدیک شدن به سیزده فروردین و روز طبیعت اظهار داشت: از هم میهنان عزیز انتظار داریم اگر به عرصه های منابع طبیعی و جنگل ها مراجعه می کنند از روشن کردن آتش اکیداً خودداری نمایند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی با اشاره به اینکه به منظور کنترل و پایش عرصه های جنگلی شمال کشور در روز طبیعت دو فروند بالگرد در استان های شمالی به رصد مناطق جنگلی می پردازند، گفت: با توجه به افزایش حجم جمعیت در این روز، چنانچه فردی که آتش روشن می کند به نحو مطلوب و شایسته ای آنرا خاموش نکند ممکن است این آتش به سایر نقاط جنگل سرایت کند.

به گفته اکبری، در روز طبیعت از سوی منابع طبیعی استان و شهرستانها و همیاران طبیعت کیسه های زباله در اختیار شهروندان طبیعت دوست قرار خواهد گرفت تا زباله های و پسماندهای غذایی شان را در طبیعت رها نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روز طبیعت در جنگل ها و مراتع آتش روشن نکنید

در روز طبیعت در جنگل ها و مراتع آتش روشن نکنید