مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 18:222022-03-30اجتماعي

28 درصد دانش آموزان ابتدایی مازندران واکسن کرونا دریافت کردند


سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه تاکنون 28 درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی در مازندران واکسن کرونا را دریافت کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، قاسم مهدوی عصر امروز در جمع خبرنگاران، بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان از 14 فروردین را ابلاغ وزارت متبوع دانست و اظهار کرد: محدودیت دو ساله کرونایی آموزش دانش آموزان را مختل نکرد بلکه بستر جدید به صورت غیر حضوری فراهم شد.

وی آموزش مفید به دانش آموزان را حضوری شدن مدارس دانست و افزود: آموزش کودکان از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و لازم است تمام جوانب را بررسی و با تعامل بین مدرسه و خانواده این مهم به درستی انجام شود.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه طبق بررسی های انجام شده دانش آموزان مقطع ابتدایی بیش از بزرگسالان به خود مراقبتی اهمیت می دهند، تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مبارزه با کرونا از مهمترین مسائلی است که در مراکز آموزشی مورد توجه قرار گرفته است.

این مسؤول با اعلام اینکه تاکنون 28 درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی در مازندران واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: دانش آموزانی که بیماری زمینه ای دارند و یا به نوعی دچار بیماری شده اند می توانند از سایر بسترهای آموزشی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 درصد دانش آموزان ابتدایی مازندران واکسن کرونا دریافت کردند

28 درصد دانش آموزان ابتدایی مازندران واکسن کرونا دریافت کردند