مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 18:222022-03-30سياسي

زمینه اشتغال مردم روستای بن بید شهرستان دشتی درمنازل فراهم می شود


استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت های خوب صنایع دستی در روستای بن بید گفت: زمینه اشتغال مردم روستای بن بید شهرستان دشتی در منازل فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از روستای بن بید از توابع بخش شنبه و طسوج اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای ارزشمندی در این روستاها شاهد هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه برای رفع مشکلات این روستا از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزیم، افزود: یکی از دغدغه های اصلی مردم این روستا راه است که برای رفع این مشکل بررسی و تلاش های لازم انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: با توجه به خشکسالی های متعدد باید با برنامه ریزی مناسب اجازه ندهیم که این خشک سالی ها به دام های آنها خسارت وارد کند.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت های خوب صنایع دستی در روستای بن بید گفت: زمینه اشتغال مردم روستای بن بید در منازل فراهم می شود.

وی بیان کرد: مردم این روستا افراد وفادار به نظام و انقلاب هستند و در زمانی که نظام به آنها نیاز داشته باشند حضور پیدا می کنند و از این سرزمین دفاع می کنند.

محمدی زاده تصریح کرد: رژیم فاسد شاه کاری به مردم نداشت و برای آنها مهم خودشان بودند و هر چه زمین خوب بود شناسایی می کردند و به نام خود و خانواده شأن می زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه اشتغال مردم روستای بن بید شهرستان دشتی درمنازل فراهم می شود

زمینه اشتغال مردم روستای بن بید شهرستان دشتی درمنازل فراهم می شود