مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 17:522022-03-30ورزشي

دختر افغان حق تحصیل ندارد، دختر ایرانی حق تماشای فوتبال؟


در روزی که خبرهای مشهد در صدر اخبار بود اخبار ساعت 14 شبکه یک تلویزیون سخنان آقای رییسی را با صدای خودشان پخش کرد که از حق تحصیل دختران افغانستانی دفاع می کردند - در روزی که خبرهای مشهد در صدر اخبار بود اخبار ساعت 14 شبکه یک تلویزیون سخنان آقای رییسی را با صدای خودشان پخش کرد که از حق تحصیل دختران افغانستانی دفاع می کردند عصر ایران؛ مهرداد خدیر- رییس جمهوری به وزیر کشور مأموریت داده است همه جوانب حواشی مسابقه فوتبال ایران و لبنان را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم در این زمینه به کار گرفته شود.

بر این اساس، سردار وحیدی باید فرآیند این موارد را بررسی کند و گزارش دهد: فروش بلیت، عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در رعایت سقف مجاز حضور تماشاچیان در ورزشگاه و نیز تضییع حقوق شهروندانی که برای تماشای این مسابقه بلیت تهیه کرده بودند.

این دستور به خاطر آن است که از ورود زنان تماشاگر به ورزشگاه جلوگیری و همزمان به سمت تعدادی از زنان تماشاگر که قصد ورود داشتند گاز فلفل پاشیدند.

این دستور خوب است ولی خوب تر این است که آقای رییسی همان گونه که درباره افغانستان خودشان و آقای وزیر خارجه به صراحت از حق تحصیل دختران افغان حمایت کردند از حق تماشای فوتبال برای زنان ایرانی هم دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر افغان حق تحصیل ندارد، دختر ایرانی حق تماشای فوتبال؟

دختر افغان حق تحصیل ندارد، دختر ایرانی حق تماشای فوتبال؟