مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 16:022022-03-30سياسي

ادامه آموزش مجازی دانشجویان تربیت مدرس تا آخر فروردین


کلیه فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس تا روز سه شنبه 30 فروردین 1401 همچون روال گذشته و بدون تغییر ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد؛ با توجه به برگزاری جلسه رؤسای دانشگاه های سراسر کشور در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای بررسی موضوع حضوری شدن همه دوره های تحصیلی و کلیه فعالیت های دانشگاه ها نتیجه این جلسه در روز یکشنبه 14 فروردین 1401 در هیأت رییسه دانشگاه تربیت مدرس طرح و با توجه به شرایط این دانشگاه بررسی مجدد خواهد شد.

در نهایت موضوع حضوری شدن همه دوره های تحصیلی و کلیه فعالیت های دانشگاه تربیت مدرس در جلسه شورای دانشگاه در روز دوشنبه 15 فروردین 1401 طرح و تصمیم گیری نهایی خواهد شد و سپس تصمیم شورای دانشگاه در روز سه شنبه 16 فروردین 1401 به اطلاع کلیه دانشجویان و اساتید و کارکنان خواهد رسید.

برای اجرای مصوبه شورای دانشگاه تربیت مدرس به دانشجویان تا دو هفته یعنی تا سه شنبه 30 فروردین 1401 فرصت داده خواهد شد تا جهت مراجعه به شهر محل تحصیل و تنظیم محل سکونت و موارد آموزشی و پژوهشی برنامه ریزی لازم را بکنند.

همچنین معاونین دانشگاه تربیت مدرس و رؤسای دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی وابسته، در این فرصت، اقدامات لازم برای اجرایی کردن تصمیم شورای دانشگاه را انجام خواهند داد تا حضور دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آموزش مجازی دانشجویان تربیت مدرس تا آخر فروردین

ادامه آموزش مجازی دانشجویان تربیت مدرس تا آخر فروردین