مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 15:322022-03-30اقتصادي

ایمنی سرنشینان خودروها با رفع تعلیق استانداردهای 9 گانه تضمین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، انوشه رحمانی در حاشیه جلسه بررسی عملکرد و ارزیابی شاخص های اداره کل استاندارد در جمع خبرنگاران در گنبدکاووس اظهار کرد: برای نخستین بار طرح عیدانه در راستای کیفی سازی ارائه خدمات به مسافران نوروزی در کشور توسط سازمان ملی استاندارد اجرا شد.

وی تصریح کرد: در این طرح ارائه  خدمات به مسافران نوروزی اعم از زائرسراها، هتل ها، مراکز عرضه و رستوران ها تحت کنترل استاندارد در آمده تا حداقل کیفیت را در ارائه خدمات به مسافران داشته باشند.

معاون سازمان ملی استاندارد خاطرنشان کرد: طبق ماده 17 قانون توسعه و تقویت نظام استاندارد که قانون فرابخشی و فراگیری بوده به  سازمان ملی استاندارد این اجازه داده می شود تا هرآنچه که با سلامت، بهداشت و ایمنی مردم سروکار داشته ورود و بررسی کرده و در صورت تخلف به مراجع ذیصلاح معرفی و اقدامات قانونی انجام شود.

وی ادامه داد: در طرح عیدانه که برای نخستین بار اجرا می شود این اجازه داده شده و این طرح  با برنامه ریزی های بیشتر در سال های آینده توسعه یافته و در حوزه خدمات دیگر مانند راه ها، بیمه و سایر خدمات مانند خدمات بانکی، آموزشی ورود کرده تا این خدمات ارتقا پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی سرنشینان خودروها با رفع تعلیق استانداردهای 9 گانه تضمین می شود

ایمنی سرنشینان خودروها با رفع تعلیق استانداردهای 9 گانه تضمین می شود