مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 15:122022-03-30سياسي

عالمی که مبلغان زیادی را پرورش داد


نماینده ادوار اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله ری شهری کتاب های زیادی به رشته تحریر در آورد و شاگردان زیادی هم در دارالحدیث تربیت کرد که هم اکنون مبلغ اسلام اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک، نماینده ادوار اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت رحلت آیت الله ری شهری، اظهار داشت:  مسؤولیتی که علما برعهده دارند در اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه و معرفی عوامل فساد و تباهی و نشان دادن راه برون رفت از این باطل و تبهکاری در جامعه، کاری بس سخت و سترگ و محکم است، تنها با قدرت الهی و ترس آمیخته با تعظیم الهی در انجام مسؤولیت باید تلاش کرد؛ به همین دلیل وظیفه سنگینی بر عهدی علماست.

وی افزود: تاریخ تشیع مملو از این قدرت نمایی در مقابل باطل است؛ عالم با عمل، عالمی است که از همه مسائل حکومتی و اسلامی آگاه است و خود بدان عمل می کند و منشا این علم و عمل خشیت الهی است که این یعنی خشیت و ترس آمیخته با تعظیم در مقابل خداوند.

سالک بیان کرد: پس آن جایی که عالم به علمش عمل نمی کند، خشیتی ندارد، ترسی ندارد و چه بسیار در تاریخ و نظام جمهوری اسلامی شاهدان نوع انسان ها بوده و هستیم؛ این ها بعضی از لاشه های سیاسی هستند که خود را از عالمان شیعه می دانند و 3 قرن اخیر اسلام را مورد تحلیل و تحریف قرار می دهند و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالمی که مبلغان زیادی را پرورش داد

عالمی که مبلغان زیادی را پرورش داد