مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-30فرهنگي

دو سالن تئاتر شهر مشهد بازگشایی می شود


سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از بازگشایی دو سالن اصلی تئاتر شهر مشهد و سالن بهار خبر داد.

- رضا هژبر کلالی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بازگشایی دو سالن تئاتر شهر مشهد، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده برای بازگشایی سالن تئاتر شهر و سالن بهار این دو سالن نمایش از روز 20 فروردین ماه 1401 بازگشایی شده و میزبان علاقمندان هنرهای نمایشی خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال جدید شاهد اتفاق های خوب کمی و کیفی برای تئاتر مشهد و استان باشیم.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص جزییات بازگشایی این دو سالن تئاتر، تصریح کرد: تا هفته آینده کارگروهی برای بررسی و رسیدگی به جزییات این طرح تشکیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سالن ها هنوز مشکلاتی شامل نورپردازی و تجهیزات کف و صندلی دارند، امیدواریم در جلسات این کارگروه روند برنامه ریزی ها و جذب اعتبار به خوبی پیش برود و بتوانیم به وعده بازگشای در تاریخ تعیین شده عمل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالن های اصلی تئاتر شهر مشهد و سالن بهار پس از نخستین تعطیلی سالن های نمایش کشور همزمان با شیوع موج اول کرونا در سال 1398 تعطیل شد و پس از آن در پی اختلافات موجود میان شهرداری مشهد و اداره کل فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سالن تئاتر شهر مشهد بازگشایی می شود

دو سالن تئاتر شهر مشهد بازگشایی می شود