مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-30دانش

توقف پذیرش دانشجو در 20 رشته دانشگاهی از سال جاری


معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از توقف پذیرش دانشجو در 20 رشته دانشگاهی خبر داد و گفت: از مهرماه جاری، پذیرش دانشجو در 20 رشته در دانشکده های ادبیات و علوم انسانی، - الهیات و ادیان، علوم تربیتی و روانشناسی، علوم ریاضی، علوم زیستی، فناوری های نوین و مدیریت متوقف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبرافضلیان ضمن بیان این مطلب به مهم ترین فعالیت های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال 1400 در ادامه بازنگری برنامه های درسی و توسعه رشته یا گرایش ها، تعداد 48 برنامه درسی بازنگری و مقرر شد با توجه به نیاز جامعه 11 رشته جدید در سال تحصیلی آتی ایجاد شود.

همچنین با پایش و بررسی رشته های تحصیلی دانشگاه، از سال تحصیلی 1401 پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای 20 رشته در دانشکده های ادبیات و علوم انسانی، الهیات و ادیان، علوم تربیتی و روانشناسی، علوم ریاضی، علوم زیستی، فناوری های نوین و مدیریت متوقف خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای پذیرش دانشجو در سه رشته روان شناسی ورزشی، مدیریت ورزشی با گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش و رشته جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری با گرایش برنامه ریزی مقصد در پردیس زیر آب دانشگاه انجام شده است و این رشته ها در سال جاری راه اندازی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف پذیرش دانشجو در 20 رشته دانشگاهی از سال جاری

توقف پذیرش دانشجو در 20 رشته دانشگاهی از سال جاری