مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-30اقتصادي

10 طرح بزرگ سرمایه گذاری در مازندران اجرا می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 10 طرح سرمایه گذاری بزرگ در بخش های مختلف به ارزش پنج هزار میلیارد ریال در دست اجرا و پیگیری است.

- ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری بعدازظهر چهارشنبه در دیدار مدیران اوقاف با استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران دارای یک هزار و 361 امامزاده، حدود 15 هزار موقوفه و 215 هزار رقبه بوده که جزو استان های برتر کشور به شمار می رود و به همین خاطر از آن به عنوان دیار علویان یاد می شود، افزود: حدود 70 درصد نیات موقوفات مازندران مربوط به حضرت سیدالشهدا (ع) و تعزیه داری در ماه های محرم و صفر است که بخش عظیمی از موقوفات استان را شامل می شود.

وی اظهار داشت: مازندران دارای 167 رقبه درمانی، بیش از 28 هزار رقبه کشاورزی، 418 رقبه آموزشی، حدود 14 هزار رقبه تجاری، 138 هزار رقبه مسکونی، بیش از یک هزار رقبه خدماتی و 227 رقبه با کاربری تأسیسات زیربنایی مانند راه، خیابان بوده و از نظر تنوع در نیات از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: طی سه سال اخیر با بروزرسانی و انعقاد 50 هزار سند اجاره موقوفات و ثبت 282 وقف جدید در مازندران شاهد افزایش عوائد موقوفات و در نتیجه اجرای امینانه نیات هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: در حوزه عمرانی، اوقاف و امور خیریه مازندران در کنار اجرای 300 پروژه در بقاع متبرکه و آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 طرح بزرگ سرمایه گذاری در مازندران اجرا می شود

10 طرح بزرگ سرمایه گذاری در مازندران اجرا می شود