مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-30اجتماعي

مدیران مدارس استان مرکزی نظام مراقبت بهداشتی را افزایش دهند


سرپرست آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به حضوری شدن مدارس از 14 فروردین گفت: مدیران مدارس باید نظام مراقبت بهداشتی را افزایش دهند و در صورتی که دانش آموزی دچار علائم بیماری بود، - ایسنا/مرکزی سرپرست آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به حضوری شدن مدارس از 14 فروردین گفت: مدیران مدارس باید نظام مراقبت بهداشتی را افزایش دهند و در صورتی که دانش آموزی دچار علائم بیماری بود، از دیگران جدا شود همچنین همه مدارس باید از سیستم تهویه مناسب برخوردار باشند و تزریق واکسن کرونا مورد تاکید و تشویق مدیران مدارس قرار گیرد.

احمدرضا نوازنی روز چهارشنبه 10 فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 14 فروردین ماه امسال آموزش در تمامی دوره های تحصیلی به صورت کاملا حضوری خواهد بود و تمامی دانش آموزان مطابق با برنامه درسی در کلاس های درس در مدارس حاضر خواهند شد.

وی افزود: مطابق با تصمیم ستاد ملی کرونا و به منظور ارتقا کیفیت فرآیند یاددهی_یادگیری از 14 فروردین ماه تمامی کلاس های درس در مدارس استان مرکزی، مطابق با سراسر کشور به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

سرپرست اموزش و پرورش استان مرکزی با تاکید بر اینکه این تصمیم به منظور جلوگیری از استمرار افت تحصیلی دانش آموزان و رفع چالش های آموزش غیرحضوری در بستر فضای مجازی اتخاذ شده است تصریح کرد: طبق بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مدارس استان مرکزی نظام مراقبت بهداشتی را افزایش دهند

مدیران مدارس استان مرکزی نظام مراقبت بهداشتی را افزایش دهند