مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 14:272022-03-30بين الملل

3 گزینه پیشنهادی سناتور تندرو آمریکایی برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران


سناتور لیندسی گراهام گفت که سیاست فشار حداکثری به رغم ایجاد فشار بر ایران طی سال های گذشته، قادر به متوقف کردن روند رو به جلو برنامه هسته ای ایران نبوده است.

- سناتور لیندسی گراهام گفت که سیاست فشار حداکثری به رغم ایجاد فشار بر ایران طی سال های گذشته، قادر به متوقف کردن روند رو به جلو برنامه هسته ای ایران نبوده است.

سناتور جمهوریخواه آمریکایی لیندسی گراهام در مصاحبه ای با اعتراف به شکست سیاست فشار حداکثری در متوقف کردن پیشرفت برنامه هسته ای ایران، از گزینه حمله نظامی اسراییل به تاسیسات هسته ای ایران به عنوان یکی از 3 راه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای ، دفاع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباقی نگه داشتن سیاست فشار حداکثری علیه ایران برای حمایت و حفاظت از اسراییل است، در این مصاحبه به ناکارایی سیاست فشارحداکثری در متوقف کردن پیشرفت برنامه هسته ای ایران اعتراف کرد و گفت با این سیاست نمی توان روند رو به پیشرفت برنامه هسته ای ایران را متوقف کرد.

او 3 راه را برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران برشمرد: 1- تغییر نظر رهبر ایران در زمینه استراتژی توسعه فناوری هسته ای ایران که بنا به مدعای این سناتور آمریکایی احتمال تحقق این سناریو 1 در 1 میلیارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 گزینه پیشنهادی سناتور تندرو آمریکایی برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران

3 گزینه پیشنهادی سناتور تندرو آمریکایی برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران