مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 13:572022-03-30حوادث

سارقان مسلح در ارسنجان دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری سارق مسلح 2 دستگاه خودرو پراید در کمتر از 24 ساعت توسط مأموران انتظامی شهرستان ارسنجان خبر داد.

- ، سردار یوسف ملک زاده، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان ارسنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های لازم مشخص شد که فردی با یک دستگاه خودرو سواری پراید از مسیر شیراز به طرف سعادت شهر در حال حرکت بوده که شخصی ناشناس به عنوان مسافر سوار خودرو وی شده و پس از طی مسافتی با تهدید یک قبضه اسلحه کمری، شاکی را از خودرو پیاده و خودرو را سرقت و متواری گردیده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تلاش های شبانه روزی، در این راستا سارق مسلح در کمتر از 24 ساعت شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و خودرو به سرقت رفته کشف شد.

سردار ملک زاده افزود: در تحقیقات صورت گرفته از این سارق، وی به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پراید دیگر در یکی از شهرستان های همجوار نیز اعتراف و خودرو مسروقه کشف و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه فشنگ های مربوطه که از آن در سرقت خودروها استفاده کرده بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مسلح در ارسنجان دستگیر شدند

سارقان مسلح در ارسنجان دستگیر شدند