مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 13:572022-03-30سياسي

هیئت های اندیشه ورز فرابخشی در دانشگاه لرستان تشکیل می شوند


نشست مجازی و مقدماتی برای تشکیل هیئت های اندیشه ورز فرا بخشی در راستای شعار سال و تدوین نظام مسائل استان لرستان در دانشگاه لرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این نشست مجازی امروز چهارشنبه با حضور اعضای هیئت علمی و علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رییس سازمان بسیج اساتید استان لرستان برگزار شد.

قرار است هیئت های اندیشه ورز فرابخشی با رویکرد تدوین نظام مسائل استان لرستان و گسترش ارتباط بین دانشگاه با جامعه، تشکیل شوند.

این هیئت های اندیشه ورز فرابخشی در بخش های مختلف همچون اقتصاد و گردشگری، کارآفرینی، کسب و کارهای نوین، صنعت و فناوری، عمران و امور شهری، فناوری اطلاعات، کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی، انرژی و… تشکیل شود.

این هیئت ها با استفاده از نظرات متخصصان دانشگاهی و مشارکت با ادارات، سازمان ها، نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی استان لرستان، فعالیت کاربردی مبتنی بر دانش محور، خواهند داشت.

از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان دعوت شده است متناسب با تخصص و حوزه کاری هیئت های اندیشه ورز فرابخشی استان، عضو هیئت ها شوند تا سهم و اثرگذاری دانشگاهیان برای کاهش مشکلات و مسائل استان لرستان به عنوان یک استان کمتر برخوردار، افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های اندیشه ورز فرابخشی در دانشگاه لرستان تشکیل می شوند

هیئت های اندیشه ورز فرابخشی در دانشگاه لرستان تشکیل می شوند