مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 13:522022-03-30حوادث

2 بالگرد جنگل های شمال را در سیزده بدر پایش می کنند


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه دو فروند بالگرد در روز طبیعت در استان های شمالی عرصه های جنگلی را رصد می کنند، - ، سرهنگ رضا اکبری ظهر چهارشنبه در بازدید از یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - نوشهر اظهار داشت: عرضه های جنگلی شمال در روز طبیعت با دو فروند بالگرد بررسی و پایش می شود و با این حال از مردم و مهمانان طبیعت تقاضا داریم از روشن کردن آتش پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه عدم اطفای حریق سبب سرایت آن به سایر مناطق جنگلی می شود، افزود: در بسیاری از کشورها مکان های خاصی برای برافروختن آتش و طبخ غذا درنظر گرفته و از ورود افراد به جنگل جلوگیری می شود.

وی همچنین خواستار جلوگیری از انباشت و رهاکردن زباله در دامن طبیعت شد و شماره تماس 1504 و 139 را پل ارتباطی مردم با منابع طبیعی در کشور اعلام کرد و با اشاره به تقدیم 500 جانباز و 21 شهید برای حفاظت از عرصه های طبیعی کشور اظهار داشت: از این تعداد فقط دو نفر شهید محسوب و مابقی جان نثار قلمداد شدند.

سرهنگ اکبری با اظهار اینکه در ایام نوروز از همکارانی که در سال گذشته مورد ضرب وشتم قرار گرفتند و یا در بیمارستان بستری بودند، سرکشی کردیم، افزود: 70 نفر از نیروهای مناطق طبیعی و چهار نفر از نیروهای مردمی عشایر فارس سال قبل توسط متخلفان مورد هجمه قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 بالگرد جنگل های شمال را در سیزده بدر پایش می کنند

2 بالگرد جنگل های شمال را در سیزده بدر پایش می کنند