مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 13:472022-03-30اجتماعي

حمایت از دانش آموزان مستعد در مناطق محروم ادامه دارد


مدیر عامل شرکت گهرزمین حمایت از دانش آموزان مستعد را در مناطق محروم در راستای مسئولیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: برای کنکور پیش رو بیش از 5 هزار و 500 دانش آموز برتر جنوب کرمان مورد حمایت آموزشی هستند.

-   محمد فلاح مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهر زمین در سال تحصیلی 1400-1401 مدیر عامل شرکت گُهرزمین در حاشیه بازدید از کلاس های اردوی مطالعاتی نوروز 1401(طرح مفکر) گفت: تعداد 5 هزار 552 دانش آموز پایه دوازدهم در 7شهرستان جنوب کرمان جهت آمادگی کنکور1401 با بهترین اساتید برتر از تهران تحت حمایت آموزشی هستند.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال دانش آموزان در طرح مفکر بر ارزش و اهمیت بهره گیری از فرصت شها در مسیر رسیدن به موفقیت تاکید کرد و افزود: دانش آموزان شهرستان های جنوب کرمان با جدیت، پشتکار و بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت های فراهم شده تضمین کننده ی پیشرفت و توسعه بومی و منطقه ای هستند زیرا تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در رفع محرمیت ها موثر است.

وی با اشاره به برگزاری طرح مفکر در شهرستان های جنوب کرمان اظهار کرد: ایجاد بسترهایی همچون تدریس اساتید و دبیران مطرح کشوری با تمرکز بر هدایت تحصیلی دانش آموزان یک اقدام برای پیاده سازی و اجرای عدالت آموزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دانش آموزان مستعد در مناطق محروم ادامه دارد

حمایت از دانش آموزان مستعد در مناطق محروم ادامه دارد