مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 12:222022-03-30سياسي

شتاب بخشی در اجرای طرح های آبرسانی به روستاهای خوزستان


مشاور وزیر و مسئول جهاد آبرسانی وزارت نیرو در سفر به خوزستان از پروژه های آبرسانی به روستاهای استان بازدید کرد.

- میثم جعفرزاده ضمن بازدید از پروژه های آبرسانی به روستاهای استان خوزستان در نشست مشترک با مدیرعامل و مجریان طرح های آبرسانی شرکت آبفا خوزستان، با تقدیر از عملکرد این شرکت در همگرایی با گروه های جهادی، بسیج و سپاه و همچنین تلاش برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی، اظهار کرد: آنچه که طی یک سال گذشته با مدیریت جهادی و مجموعه آبفا استان انجام شده است در نوع خود قابل تقدیر و رو به پیشرفت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بر شتاب بخشی در اجرای طرح های آبرسانی به روستاها تا سه سال آینده تاکید کرد و افزود: دغدغه اصلی مقام معظم رهبری و ریاست جمهور این است که تنش آبی در روستاها و مناطق محروم استان به حداقل ممکن برسد.

جعفرزاده با تاکید بر اجرای پروژه های محرومیت زدایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: نگاه، هدف و عملکرد واحد در همگرایی میان آبفا خوزستان و سپاه برای بسیج آبرسانی به روستاهای خوزستان افق روشنی را برای رفع تنش آبی در استان ترسیم خواهد کرد.

در این نشست کرمی نژاد مدیرعامل آبفا استان و مجریان طرح های آبرسانی گزارشی از شرایط استان و اقدامات به عمل آمده در جهاد آبرسانی و همچنین روند پیشرفت پروژه های آبرسانی ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب بخشی در اجرای طرح های آبرسانی به روستاهای خوزستان

شتاب بخشی در اجرای طرح های آبرسانی به روستاهای خوزستان