مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 12:072022-03-30اقتصادي

امدادسانی به 120 خودروی در راه مانده در جاده های خراسان جنوبی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از امدادسانی به 120 خودرو در راه مانده توسط گشت های راهداری و ترابری استان خبرداد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از امدادسانی به 120 خودرو در راه مانده توسط گشت های راهداری و ترابری استان خبرداد.

اسداله جلال زاده، امروز چهارشنبه 10 فروردین به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در استان امداد رسانی فنی به خودروهای مسافران نوروزی در جاده های استان انجام شده که در این خصوص تاکنون 120 خودرو در راه مانده امدادرسانی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: گشت های راهداری در محورهای مواصلاتی استان اقدام به نظارت و کنترل جاده ها کرده و در صورت مشاهده هرگونه نیاز مسافرین و خودروهای متردد نسبت به امدادرسانی اقدام می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: طرح راهداری نوروزی با حضور 253 نیروی راهدار در این استان از 25 اسفند ماه 1400 آغاز و تا 17 فروردین ماه 1401 ادامه دارد.

جلال زاده یادآور شد: در طرح نوروزی راهداری خراسان جنوبی نیروی راهداری در قالب 35 اکیپ راهداری و 33 باب راهدارخانه ساماندهی شده اند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادسانی به 120 خودروی در راه مانده در جاده های خراسان جنوبی

امدادسانی به 120 خودروی در راه مانده در جاده های خراسان جنوبی