مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 11:522022-03-30اقتصادي

ثبت 124 پرونده تخلف صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از ثبت 124 پرونده تخلف صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز1401 در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، رامین صادقی اظهار کرد: تعداد 124 پرونده تخلف صنفی در پی بازرسی از یک هزار و 287 واحد صنفی در تعطیلات نوروزی در قالب طرح نظارتی ویژه نوروز 1401 ثبت شده است.

وی افزود: بازرسان این سازمان به صورت اکیپی و برپایی گشت مشترک با ادارت ذی ربط تخلفات صنفی، با ثبت تخلفاتی مانند عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور فروش، حراج غیر قانونی، عدم ارائه فاکتور خرید، عدم رعایت ساعت پخت نانوایی ها، کم فروشی، گران فروشی و تقلب را رصد می کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در طی بازرسی های به عمل آمده، صاحبان واحدهای صنفی در اردبیل که برای آنها پرونده تخلف صنفی تشکیل شده به ارزش 843 میلیون و 549 هزار ریال بوده و پرونده پس از تکمیل جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

صادقی بیان کرد: با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان پروژه درج قیمت تولید توسط واحد تولیدی نیز انجام شده و 51 واحد تولیدی در استان در گروه کالایی آب معدنی، سس، نوشابه گازدار، ماءالشعیر، انواع کیک و کلوچه، بیسکویت، چیپس، پفک، کنسرو، انواع حبوبات، ترشیجات، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 124 پرونده تخلف صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز

ثبت 124 پرونده تخلف صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز