مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 11:272022-03-30اقتصادي

اختصاص 3600 میلیارد تومان به شهرداری های خوزستان در سال گذشته


استاندار خوزستان از اختصاص اعتباری بالغ بر 3 هزار و 600 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به شهرداری های استان در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از اختصاص اعتباری بالغ بر 3 هزار و 600 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به شهرداری های استان در سال گذشته خبر داد.

صادق خلیلیان در دیدار با شهرداران، اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران استان خوزستان، هدف از برگزاری این جلسه را با توجه به شعار سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی برای یک همفکری دانست و افزود: مسیری را جهت توسعه و مبلمان شهری که محل اقامت مردم باشد برنامه ریزی کنیم تا در توسعه شهری و روستایی در سال 1401 جهش و ارتقا داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، استاندار خوزستان گفت: با توجه به سیاست های منطبق بر شوراهای شهر و روستاها و دهیاران به دنبال سازماندهی جهت حل مشکلات محل زندگی مردم شهرها و روستاها هستیم.

خلیلیان با یادآوری اهمیت پایداری در درآمدهای شهرداری ها گفت: حق آلاینده ها و ارزش افزوده نفی کننده وظایف شهرداری ها و شوراها در ثبات و پایداری درآمدها نیست.

وی نقش دولت در کمک به شهرداری ها را یک نقش حمایتی دانست و افزود: شهرداران سراسر استان با نگاه به درآمدهای پایدار به دنبال حل موضوعات شهرها باشند و اگر در مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3600 میلیارد تومان به شهرداری های خوزستان در سال گذشته

اختصاص 3600 میلیارد تومان به شهرداری های خوزستان در سال گذشته