مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 11:272022-03-30اجتماعي

299 اخطاریه زیست محیطی به واحدهای آلاینده رباط کریم در 1400


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کریم گفت: در سال گذشته مجموعا تعداد 459 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی پایش و برای 299 واحد آلاینده اخطاریه زیست محیطی صادر و ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عطایی در تشریح وضعیت محیط زیست شهرستان رباط کریم در سال گذشته با اشاره به اینکه در این مدت، 46 واحد آلاینده و غیر مجاز به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: همچنین 2 واحد صنعتی آلاینده پلمب، 6 واحد ذغالگیری سنتی تخریب و 25 واحد از صنایع و صنوف آلاینده و مزاحم با حکم قضایی جمع آوری شدند.

وی همچنین به بیش از 28 مورد نمونه برداری آب و هوا از خروجی تصفیه خانه واحدهای صنعتی، خروجی دودکش ها، آب های سطحی و هوای محیط در حاشیه شهر جدید پرند اشاره داشت و گفت:بررسی 31 مورد نتایج خود اظهاری واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان و کارشناسی حدود 361 مورد استعلام واصله از سوی مراجع مختلف برای صدور مجوزهای زیست محیطی از دیگر اقدامات این اداره در سال گذشته بوده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان رباط کریم ارتقاء و بهینه سازی سیستم تصفیه خانه بیمارستان فاطمه الزهرا(س)، تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید پرند، بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی نصیر آباد و پیشرفت 65درصدی تصفیه خانه فاضلاب رباط کریم و نصیر شهر را از دیگر اقدامات زیست محیطی شهرستان رباط کریم در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

299 اخطاریه زیست محیطی به واحدهای آلاینده رباط کریم در 1400

299 اخطاریه زیست محیطی به واحدهای آلاینده رباط کریم در 1400