مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 11:222022-03-30فرهنگي

ویژه برنامه «به رنگ تئاتر» در دهکده توریستی ابرکوه+ عکس


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه گفت: به بهانه گرامیداشت روز ملی هنرهای نمایشی و بزرگداشت هنرمندان عرصه تئاتر، ویژه برنامه ای در دهکده توریستی تیرجرد ابرکوه برگزار و در حاشیه آن نمایشگاه نقاشی مهشید امیدوار افتتاح شد.

- حمیدرضا بصیری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه، با اعلام این خبر در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان، اظهار کرد: به منظور بستری سازی جهت رشد هنرهای نمایشی و همچنین هنرهای تجسمی، این ویژه برنامه شامل نقالی، شاهنامه خوانی، اجرای نمایش خیابانی همراه با معرفی کتاب توسط اعضای نوجوان باشگاه کتاب خوانی بادگیر و همچنین اجرای کوتاه نمایش پرفورمنس آرت، برگزار شد.

وی افزود: با همکاری انجمن هنرهای نمایشی، دهکده توریستی تیرجرد،کارگروه هراث، هنر را به حوزه گردشگری کشانده شد و به این واسطه ابرکوه شناسی و ایران شناسی را نیز به منظور معرفی هر چه بیشتر پتانسیل ها و ظرفیت های ویژه گردشگری این شهرستان نیز مطرح شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه گفت: نمایشگاه نقاشی شیما امیدوار ابرقویی که حدود هشت سال است به این حرفه مشغول و در سبک مدرن کار می کند، برپا شد که در آن قریب به 25 اثر در تکنیک پاستل های روغنی، گچی، اکریلیک و همچنین نقاشی خط به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «به رنگ تئاتر» در دهکده توریستی ابرکوه+ عکس

ویژه برنامه «به رنگ تئاتر» در دهکده توریستی ابرکوه+ عکس