مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 11:172022-03-30اقتصادي

رسانه ها مسائل صنعت را رصد کنند/آب درودزن برای هیچ شهرستانی رها نمی شود


استاندار فارس از رسانه ها خواست که شهرک صنعتی را به چالش بکشند و مشکلات واحدها به ویژه شهرک صنعتی شیراز را رصد کنند و گفت: منطقه ویژه اقتصادی شیراز هم نزدیک به 60 درصد فعال نیست که رسانه ها می توانند کمک کنند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس از رسانه ها خواست که شهرک صنعتی را به چالش بکشند و مشکلات واحدها به ویژه شهرک صنعتی شیراز را رصد کنند و گفت: منطقه ویژه اقتصادی شیراز هم نزدیک به 60 درصد فعال نیست که رسانه ها می توانند کمک کنند.

  دکتر محمدهادی ایمانیه شامگاه سه شنبه 9 فروردین در دیدار با مدیران رسانه های فارس ضمن تشکر از همراهی آنها با تاکید بر پاسخگو بودن مدیران در مقابل رسانه ها، گفت: از اکنون تا یک ماه دیگر هر روز یک مدیرکل حاضر شود و جوابگوی رسانه ها باشند.

به نقل از استانداری فارس، ایمانیه با بیان اینکه توجه بیشتر به اصحاب و بزرگان هنر در هر زمینه ای مورد توجه است، اظهار کرد: رسانه ها به این امر کمک کنند، اصحاب فرهنگ و هنر استان را معرفی کنند تا برنامه های مشورتی برگزار و شان و جایگاه هنرمندان و فرهنگوران در زمان حیات خودشان رعایت شود.

ایمانیه درباره سهم رسانه ها در تحقق شعار سال به ویژه اشتغال و دانش بنیان بودن نیز بیان کرد: رسانه ها در 2 زمینه می توانند کمک کنند؛ نخست درد دل تولیدکنندگان و شرکت های دانش بنیان و واحدهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مسائل صنعت را رصد کنند/آب درودزن برای هیچ شهرستانی رها نمی شود

رسانه ها مسائل صنعت را رصد کنند/آب درودزن برای هیچ شهرستانی رها نمی شود