مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 10:572022-03-30سياسي

استقبال از ماه مهمانی خدا با انفاق


در آستانه ماه مبارک رمضان و با همت بسیجیان، پایگاه های مقاومت بسیج و سپاه قدس گیلان، چهار هزا بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سال 1398 با اتحاد و همدلی مردم در یاری رسانی به هموطنان سیل زده شروع و با تشییع باشکوه حاج قاسم سلیمانی به حماسه ختم شد.

ولی سال 1399 نیز دست کمی از سال 98 نداشت و با همبستگی خارق العاده نیروهای مردمی در مقابله با کرونا و ضدعفونی معابر شروع و با مجاهدت کادر درمان برای مهار مرگ های کرونایی و ساخت و تولید انبوه واکسن کرونا به حماسه ختم شد، اتفاقی که سبب شد تا ایران اسلامی مایه افتخار جهان اسلام باشد.

همبستگی فوق العاده مردم در یاری رسانی به یکدیگر طی سال های 1398 تا 1400 مجددا نشان داد ملت ایران در مواجهه با مشکلات تحمیلی یک دل و یک پارچه بوده و از هیچ تلاشی برای کمک رساندن به یکدیگر دریغ نمی کنند.

ویروس کرونا فقط بیماری را وارد کشور ها نکرد، بلکه یکسری تبعات منفی به دنبال داشت که نمونه آن مشاغل آسیب دیده، آسیب به معیشت مردم و بیکاری هایی که عارض شد بوده است به این منظور و به دستور مقام معظم رهبری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در کشور در سال 99 آغاز و تاکنون با جدیت در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از ماه مهمانی خدا با انفاق

استقبال از ماه مهمانی خدا با انفاق