مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 10:572022-03-30سياسي

تحقق بیش از 90 درصد بودجه شهرداری قم در سال 1400


شهردار قم با اشاره به تحقق بیش از 90 درصدی بودجه سال 1400 شهرداری قم اظهار کرد: خوشبختانه بیش از 95 درصد برنامه های سال گذشته شهرداری محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم در دیدار نوروزی با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قم، با تأکید بر رفع کاستی ها و خطاها در سال جدید اظهار داشت: خداوند فرصت خدمت دوباره در سال جاری به ما داده و باید بتوانیم از این فرصت کمال استفاده را ببریم.

وی انسجام و وحدت را در شهرداری قم مهم و کلیدی خواند و افزود: باید موقعیت و ارزش کار در شهر قم را بفهمیم تا بتوانیم منسجم کار را انجام دهیم و در نهایت به پتانسیل روحی هر فرد نیز برمی گردد که باید وحدت درون برای حفظ نفس ایجادشده و میزان دست خودمان است.

شهردار قم انسان را دارای روح الهی دانست و تأکید کرد: انسان با زشتی ها سازگار نبوده و حق طلب و عدالت طلب است و ما درجایی قرارگرفته ایم که بیشترین ارتباط را با مردم داشته و با توجه به این که بالاترین عمل صالح خدمت به مردم است این شرایط برای مدیران شهرداری فراهم شده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری تأکید کرد: ظرفیت شهرداری قم برای اجرای پروژه و خدمت به مردم بیش از بودجه وجود دارد و امیدواریم بتوانیم سال پربرکتی برای شهر قم رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بیش از 90 درصد بودجه شهرداری قم در سال 1400

تحقق بیش از 90 درصد بودجه شهرداری قم در سال 1400