مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 10:472022-03-30ورزشي

4 کیلومتر از محور اصلی کویر مرنجاب آران و بیدگل پاک سازی شد


حدود چهار کیلومتر از محور اصلی کویر مرنجاب شهرستان آران و بیدگل پاکسازی شد.

- با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی اظهار داشت: امسال به دلیل برداشتن محدودیت ها شاهد استقبال گسترده مسافران نوروزی برای بازدید از اماکن طبیعی گردشگری شهرستان آران و بیدگل بودیم.

وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی از ماه ها پیش از آغاز سال برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد، ابراز داشت: خوشبختانه با همکاری دستگاه های مربوطه شاهد ارائه خدمات مطلوب به گردشگران سفر کرده به آران و بیدگل بودیم به طوریکه طبق ارزیابی های انجام گرفته رضایت مسافران و گردشگران نوروزی را توانستیم جلب کنیم.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهرستان کویر مرنجاب و دریاچه نمک است، تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 200 هزار گردشگر از کویر مرنجاب بازدید کردند و این نشان می دهد که این منطقه پتانسیل خوبی برای توسعه صنعت گردشگری آران و بیدگل دارد.

وی با بیان اینکه محور گردشگری مرنجاب یکی از اصلی ترین مراکز گردشگری آران و بیدگل است، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع چهار کیلومتر از محور اصلی کویر مرنجاب به همت ورزشکاران کاشانی و آران و بیدگلی پاکسازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کیلومتر از محور اصلی کویر مرنجاب آران و بیدگل پاک سازی شد

4 کیلومتر از محور اصلی کویر مرنجاب آران و بیدگل پاک سازی شد