مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 10:272022-03-30اقتصادي

شعار سال را با بهره برداری بهینه از منابع آب محقق کنیم


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد با مهم دانستن شعار سال برای استان، گفت: شعار سال را با بهره برداری بهینه از منابع آب و مدیریت مصرف، محقق کنیم.

- محمدمهدی جوادیان زاده با بیان اینکه سال 1401مزین شده است به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ، افزود:با توجه به صنعتی و معدنی بودن استان یزد بسیار بجا، مهم و نیاز اصلی استان می باشد که محقق شدن شعار سال را در صدر برنامه هایمان قرار دهیم.

وی گفت: استان یزد که از گذشته تا بحال در حوزه تولید و ارائه خدمات،سرآمد بوده و تولید، جزء جدایی ناپذیر کسب و کار این استان می باشد با توجه به محدودیت منابع آبی تنها با اتکاء به تولید دانش بنیان می توان ضمن رشد و ارتقاء سطح تولید دراستان، نگاهی بهره ورانه و مدبرانه به مصرف آب در بخش تولید داشت.

جوادیان زاده با اشاره به اهمیت ایجاد شغل برای قشر تحصیل کرده استان بهترین عملکرد در حوزه تولید را حمایت از واحدها و مجموعه های دانش بنیان دانست و افزود: این حمایت ها تولیدات استان را به سمت محصولات با فناوری بالا (HIghtech) خواهد برد که هم باعث اشتغالزایی در حوزه تحصیل کرده ها می شود و هم اینکه مدیریت مصرف به طور خودکار انجام خواهد شد.

این مسئول افزود: تولید محصولات Hightech علاوه بر ارزش افزوده بالا معمولا با مصرف آب و تولید پساب صنعتی کم،همراه است که همین مزیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار سال را با بهره برداری بهینه از منابع آب محقق کنیم

شعار سال را با بهره برداری بهینه از منابع آب محقق کنیم