مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 09:372022-03-30سياسي

امروز بصورت آنلاین به اورامانات کرمانشاه سفر کنید


مدیر پایگاه جهانی اورامانات از تدارک برپایی جشن ملی نوروزگاه بصوزت آنلاین در منطقه اورامانات کرمانشاه از ساعت 14 امروز(دهم فروردین)خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر پایگاه جهانی اورامانات از تدارک برپایی جشن ملی نوروزگاه بصوزت آنلاین در منطقه اورامانات کرمانشاه از ساعت 14 امروز(دهم فروردین)خبر داد.

پویا طالب نیا در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برنامه وزارت میراث فرهنگی برای برپایی جشن ملی نوروزگاه در 10 پایگاه جهانی کشور، اظهار کرد: تخت جمشید، پاسارگاد، میدان امام، باغ فین، کاخ گلستان، اردبیل ، سلطانیه، تخت سلیمان، اورامانات و بیستون، 10 پایگاهی هستند که جشن ملی نوروزگاه در آنها برگزار می شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که منظر فرهنگی، تاریخی و طبیعی اورامانات در دو استان کرمانشاه و کردستان قرار گرفته، این جشن در پایگاه جهانی اورامانات طی دو روز برگزار می شود.

مدیرپایگاه جهانی اورامانات تصریح کرد: این برنامه در اورامانات کرمانشاه از ساعت 14 ظهر امروز(دهم فروردین) آغاز می شود و تا ساعت 15:30 ادامه خواهد داشت.

وی محل برگزاری این جشن در اورامانات کرمانشاه را در شهر روانسر و در کنار سراب زیبای این شهر عنوان کرد و گفت: از آنجایی که روانسر دروازه اورامانات کرمانشاه است، این شهر را برای این برنامه انتخاب کرده ایم که در آن ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بصورت آنلاین به اورامانات کرمانشاه سفر کنید

امروز بصورت آنلاین به اورامانات کرمانشاه سفر کنید