مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 09:322022-03-30سياسي

ارائه خدمات درمانی در منزل به جانبازان و ایثارگران


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در بیمارستان فوق تخصصی ساسان و بخش آی سی یو این بیمارستان از جانبازان و بیماران ایثارگر بستری در این بیمارستان عیادت کرد.

- به نقل از روابط عمومی بیمارستان ساسان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه جمعی از معاونین و مدیران بنیاد شهید، در بیمارستان فوق تخصصی ساسان حضور پیدا کردند و از جانبازان و بیماران ایثارگر بستری در این بیمارستان عیادت کردند.

وی ضمن تبریک سال نو به جانبازان و ایثارگران بستری در بیمارستان ساسان، در گفتگو با رییس بیمارستان ساسان و کادر پزشکی بیمارستان، از نزدیک در جریان روند درمانی آنها قرار گرفت.

در این دیدار، علیرضا توکلی مهرجردی رییس بیمارستان ساسان به ارائه گزارشی از وضعیت درمانی جانبازان و ایثارگران بستری در بیمارستان پرداخت.

رییس بیمارستان ساسان در این دیدار نوروزی که با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و پزشکان و کادر درمان و مدیران بیمارستان ساسان برگزار شد، گزارشی از وضعیت بیمارستان نیز ارائه کرد.

وی با اشاره به تدوین راهبردهای کلان توسعه و بهبود مستمر کیفیت در این بیمارستان و پایش شاخص های مختلف گفت: در حال حاضر بیمارستان ساسان حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی در منزل به جانبازان و ایثارگران

ارائه خدمات درمانی در منزل به جانبازان و ایثارگران