مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 09:322022-03-30ورزشي

جشنواره لاله های آسارا برگزار می شود


ایده پرداز جشنواره گل های لاله در استان البرز گفت: شرایط آب و هوایی استان البرز به گونه ای است که این امکان را ایجاد می کند در طی یک سال در نقاط مختلف استان البرز جشنواره گل های لاله به ترتیب در ماه اسفند در چهار باغ، - فروردین در پارک چمران، اردیبهشت در آسارا و خرداد در دیزین برگزار شود.

علی اکبر پهلوانی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: برگزاری جشنواره گل های لاله در کندر با یک سری از مشکلات از جمله دشواری تردد و عدم وجود زیرساخت های مناسب مواجه شد به همین دلیل به توصیه مسئولین این جشنواره به سمت جاده چالوس و شهر آسارا انتقال پیدا کرد.

وی درخصوص فضای برگزاری این جشنواره ادامه داد: به طور کلی فضای باغ گل های لاله سه هکتار است که حدود دو هکتار از آن باغ اختصاصی و یک هکتار زمین با مساعدت سازمان منابع طبیعی استان البرز در اختیار جشنواره قرار گرفته است که در دامنه های کوه ها با 43 نوع لاله واقع شده است.

مجری جشنواره گل های لاله استان البرز اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده همزمان با عید سعید فطر جشنواره گل های لاله شهر آسارا آماده برای بازدید مردم خواهد بود.

وی افزود: استان البرز ملقب به ایران کوچک است و بر همین اساس از نظر شرایط اقلیمی نیز در چهار فصل سال مانند کشور ایران است، باتوجه به این موضوع برنامه ریزی شده که با کمک و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره لاله های آسارا برگزار می شود

جشنواره لاله های آسارا برگزار می شود