مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 08:522022-03-30ورزشي

کی روش از سرمربیگری مصر استعفا داد


تیم ملی فوتبال مصر که با سرمربیگری کارلوس کی روش جمعه شب موفق شده بود در دور رفت از سومین و آخرین مرحله از رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آفریقا با نتیجه یک بر صفر سنگال را شکست دهد، تیمی که دو ماه پیش در فینال جام ملت های آفریقا به آن باخته بود، شب گذشته (سه شنبه) در بازی برگشت در شهر داکار به مصاف قهرمان آفریقا رفت و با قبول شکست یک بر صفر در وقت های قانونی و اضافه و تساوی یک - یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر یک شکست را پذیرا شد و از صعود به جام جهانی باز ماند.

سرمربی پیشین تیم های ملی فوتبال پرتغال، ایران و کلمبیا پس از ناکامی در رساندن مصر به جام جهانی 2022 قطر، کناره گیری خود از سمت سرمربیگری این تیم را اعلام کرد.

در قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال مصر بندی وجود داشت که در صورت عدم موفقیت در رساندن این تیم به بیست ودومین دوره جام جهانی قراردادش با این فدراسیون فسخ می شود.

برخی رسانه های مصری با این حال مدعی شده بودند که فدراسیون فوتبال مصر در حال بررسی احتمال حفظ این مربی پرتغالی برای مدت طولانی تری است که کی روش به این شایعات پایان داد.

کی روش که در اواسط شهریور ماه 1400 هدایت تیم ملی مصر را برعهده گرفت و با این تیم تا فینال جام ملت های آفریقا هم پیش رفت، در کنفرانس خبری پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کی روش از سرمربیگری مصر استعفا داد

کی روش از سرمربیگری مصر استعفا داد