مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 08:522022-03-30سياسي

تبدیل 1900 کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در کردستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: تا پایان سال 1401 کل شبکه فشار ضعیف هوایی در دو بخش شهری و روستایی استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده و شبکه برق در این استان عاری از سیم مسی می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: تا پایان سال 1401 کل شبکه فشار ضعیف هوایی در دو بخش شهری و روستایی استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده و شبکه برق در این استان عاری از سیم مسی می شود.

هیوا لهونیان، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1401 را سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری فرمودند، اظهار کرد: برهمین اساس ضروریست تا دیدگاه علمی و فناورانه ای به تولید در همه عرصه ها داشته باشیم که در همین راستا یکی از مولفه های افزایش بهره وری، تولید و اشتغالزایی، تامین زیرساخت ها از جمله انرژی برق است.

وی با تاکید بر اینکه تأمین برق پایدار و مطمئن برای رفاه شهروندان و همچنین توسعه اقتصاد در بخش های صنعتی، کشاورزی و خدمات با تامین انرژی برق مورد نیاز آنان از اولویت های کاری و سازمانی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به شمار می آید، افزود: بدین منظور و طی دوسال اخیر طرح های بزرگی در سطح این شرکت از جمله طرح های توسعه و اصلاح شبکه هم در بخش روستایی و هم در بخش شهری به اجرا در آمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 1900 کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در کردستان

تبدیل 1900 کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در کردستان