مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 08:472022-03-30اقتصادي

فاز 2 شرکت فرش صنعتی افشار زرینه میاندوآب به بهره برداری رسید


با حضور استاندار آذربایجان غربی فاز 2 شرکت تولیدی فرش صنعتی افشار زرینه میاندوآب با سرمایه گذاری نزدیک به پنج میلیون یورو واقع در شهرک صنعتی شهید باکری این شهرستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با حضور استاندار آذربایجان غربی فاز 2 شرکت تولیدی فرش صنعتی افشار زرینه میاندوآب  با سرمایه گذاری نزدیک به پنج میلیون یورو واقع در شهرک صنعتی شهید باکری این شهرستان به بهره برداری رسید.

با افتتاح این فاز، فرش 1500 شانه با تراکم چهار هزار و 500 تولید و برای 16 نفر زمینه اشتغال فراهم شد و ماهانه حدود هفت هزار مترمربع به میزان تولیدی فرش در این کارخانه اضافه می شود.

محمدصادق معتمدیان همچنین با حضور در کارخانه پمپ سازی در این شهرک صنعتی از نزدیک در جریان فعالیت و مشکلات آن قرار گرفت.

مدیرعامل کارخانه پمپ سازی با ارئه گزارشی به استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: فعالیت این شرکت پنج سال قبل با مشکل مالی در پرداخت حقوق کارگران و بیمه تامین اجتماعی و حتی دارایی مواجه بود و حتی به مدت 6 ماه نیز کارخانه تعطیل شد ولی هم اکنون با حمایت مشتریان با 20 درصد توان شرکت را احیا کرده و با 26 نفر کارگر فعالیت می کنیم.

وی ادامه داد: 90 درصد محصول تولیدی خود را به کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، ارمنستان و آذربایجان صادر می کنیم ولی از ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز 2 شرکت فرش صنعتی افشار زرینه میاندوآب به بهره برداری رسید

فاز 2 شرکت فرش صنعتی افشار زرینه میاندوآب به بهره برداری رسید