مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 07:022022-03-30اقتصادي

85 درصد از واحدهای دانش بنیان آذربایجان شرقی در حوزه برق و الکترونیک فعال هستند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: 85 درصد از واحدهای تولیدی در حوزه ی دانش بنیان استان در حیطه ی برق و الکترونیک فعال هستند و حوزه ی صنعت برق و الکترونیک دارای قابلیت های ویژه ای در زمینه ی دانش بنیانی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: 85 درصد از واحدهای تولیدی در حوزه ی دانش بنیان استان در حیطه ی برق و الکترونیک فعال هستند و حوزه ی صنعت برق و الکترونیک دارای قابلیت های ویژه ای در زمینه ی دانش بنیانی است.

صابر پرنیان در نشست مشترک با هیأت مدیره انجمن تخصصی برق و الکترونیک استان گفت: از 300 واحد موجود در حوزه برق و الکترونیک استان، 20 درصد واحدها دارای ظرفیت های صادراتی با ارزش افزوده بالا هستند و ما باید با برنامه ی محوری و جدیت به سمت صادرات تکنولوژی و صادرات کالاهای با ارزش افزوده بالا در جهت ثروت آفرینی حرکت کنیم.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود، تعداد شرکت های دانش بنیان فعال تولیدی با محوریت صادراتی در سالجاری تا دو برابر افزایش یابد.

پرنیان با اشاره به ایجاد اولین شهرک تخصصی برق و الکترونیک خصوصی در کشور به همت فعالین بخش خصوصی استان، گفت: ویژگی مهم این حوزه، پیوستگی بین جامعه صنعتی برق و الکترونیک و دانشگاه در آذربایجان شرقی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد از واحدهای دانش بنیان آذربایجان شرقی در حوزه برق و الکترونیک فعال هستند

85 درصد از واحدهای دانش بنیان آذربایجان شرقی در حوزه برق و الکترونیک فعال هستند