مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 01:572022-03-29ورزشي

نمره مردودی فدراسیون و هیات فوتبال خراسان رضوی در میزبانی از تیم ملی


فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان خراسان رضوی در برگزاری آخرین مسابقه تیم ملی در مقدماتی جام جهانی نمره قبولی نگرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برگزاری مسابقات تیم ملی در شهرهایی به جز تهران اتفاق مثبتی است و باعث همدلی و وفاق بیشتر مردم می شود؛ اینکه مردم شهرهای دیگر کشور هم بتوانند میزبان تیم ملی در رقابت های مهم بین المللی باشند امری پسندیده است اما نه به شکلی که بازی ایران و لبنان در مشهد برگزار شد! میزبانی هیات فوتبال استان خراسان رضوی از تیم ملی بدون تعارف در جنبه های مختلف نمرده مردودی می گیرد.

از ناهماهنگی در فروش بلیت اینترنتی به تماشاگران گرفته تا نحوه حضور آنها در ورزشگاه! از رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی و فاصله های اجتماعی در داخل ورزشگاه بگیرید تا التماس های دانش آموزی که می خواست هر طور شده وارد ورزشگاه شود چون می گفت پول توی جیبی هایش را جمع کرده تا توانسته بلیت 50 هزار تومانی این بازی را بخرد اما پشت در مانده است.

نمی توانیم به هیات فوتبال استان خراسان رضوی نمره قبولی بدهیم، بخصوص اینکه احسان اصولی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال خودش ریاست این هیات را برعهده دارد و قطعا همه جوانب را بررسی کرده که اصرار به میزبانی از تیم ملی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره مردودی فدراسیون و هیات فوتبال خراسان رضوی در میزبانی از تیم ملی

نمره مردودی فدراسیون و هیات فوتبال خراسان رضوی در میزبانی از تیم ملی