مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 22:122022-03-29سياسي

لزوم تقویت فرهنگیان/ آموزش و پرورش زیرساخت مهم حوزه فرهنگ است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان آموزش و پرورش را یکی از زیرساخت های مهم در حوزه فرهنگی دانست و گفت: قشر فرهنگی جامعه باید تقویت شوند.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان آموزش و پرورش را یکی از زیرساخت های مهم در حوزه فرهنگی دانست و گفت: قشر فرهنگی جامعه باید تقویت شوند.

احمدرضا دالوند، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره و با بیان اینکه لرستان در حوزه تولید و اشتغال جزء استان های آخر کشور محسوب می شود، اظهار کرد: مدیران و تمام عزیزانی که می توانند در توسعه استان نقش بسزایی داشته باشند باید در مسیر پیش برد این دو هدف مهم و اساسی تلاش کنند.

وی آموزش و پرورش را یکی از دستگاه های مهم و تأثیرگذار در سطح ملی دانست و افزود: شهدا، نخبگان و مدیران ارشد نظام حاصل تعلیم و تربیت درست این مجموعه بزرگ است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مهم ترین علت عقب افتادگی استان را ضعف در حوزه زیرساختی برشمرد و عنوان کرد: لرستان حدود 17 و نیم میلیارد مترمکعب از طریق بارندگی و چشمه سارها تولید آب دارد که تقریباً 12 و نیم میلیارد مترمکعب آن به صورت روان آب از استان خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت فرهنگیان/ آموزش و پرورش زیرساخت مهم حوزه فرهنگ است

لزوم تقویت فرهنگیان/ آموزش و پرورش زیرساخت مهم حوزه فرهنگ است