مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 21:322022-03-29اجتماعي

93 هزار گردشگر از جاذبه های تاریخی و گردشگری مهاباد دیدن کردند


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهاباد گفت: بیش از 93 هزار گردشگر و مسافر از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان مهاباد دیدن کردند.

- ناصر صدفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 93 هزار و 544 نفر از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان مهاباد دیدن کرده اند.

وی ادامه داد: در این مدت 13 هزار و 700 نفر از غار سهولان، دو هزار و 265 نفر از سایت پرنده نگری تالاب کانی برازان و 478 نفر از موزه های شهرستان مهاباد دیدن کرده اند.

صدفی تصریح کرد: در هشت روز اول امسال سه هزار و 454 نفر روز نیز در مراکز اقامتی و مهمان پذیرهای این شهرستان دست کم یک روز اقامت داشته اند.

وی افزود: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا آمار گردشگران این شهرستان همچون سایر شهرهای کشور روند بسیار نزولی داشت و بسیاری از مراکز تاریخی و تفریحی شهرستان تعطیل بود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهاباد اضافه کرد: با وجود تعطیلی دو ساله و خودداری برخی گردشگران از سفر، آمار گردشگران در این شهرستان بسیار افزایش یافته و امیدواریم بیشترین میزان گردشگر را در شهرستان مهاباد داشته باشیم.

صدفی گفت: همچنین در هشت روز گذشته یک هزار و 975 نفر در مراکز اقامتی مهاباد از جمله هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر و واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 هزار گردشگر از جاذبه های تاریخی و گردشگری مهاباد دیدن کردند

93 هزار گردشگر از جاذبه های تاریخی و گردشگری مهاباد دیدن کردند