مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 20:372022-03-29اقتصادي

عدم تکمیل آزادراه قزوین_رشت عامل افزایش تراکم خودرو در گیلان


استاندار گیلان با انتقاد ازعدم تکمیل آزادراه قزوین_رشت گفت: ناتمام ماندن آزادراه قزوین –رشت مشکل اساسی گیلان است که موجب تراکم خودرو در محور ورودی استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه ستاد ملی خدمات سفر در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 894 هزار و 806  خودرو وارد استان شده است، اظهار کرد: در این حوزه با رشد 38 درصدی مواجه بودیم و همچنین تاکنون 865 هزار و 822 خودرو از گیلان خارج شده است.

  وی با اشاره به وارد شدن بیش از پنج میلیون مسافر به گیلان افزود: در ایام نوروز پنج میلیون و 573 هزار و 301 نفر به استان گیلان سفر کردند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته با رشد 40 درصدی در این حوزه مواجه بودیم.

  نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم توجه به اماکن های اقامتی در این استان گفت: بر اساس آمار، یک میلیون و 619 هزار و 905 نفر در اماکن های اقامتی استان اسکان داده شدند که این امر نشان دهنده رشد 167 درصدی در خصوص اسکان مسافران نوروزی است.

  عباسی نقش گردشگران خارجی در رشد اقتصادی گیلان را بسیار موثر دانست و بیان کرد: در این مدت 320 گردشگر در استان گیلان حضور یافته و 314 هزار و 79 نفر هم از موزه ها و جاذبه های تاریخی گیلان بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تکمیل آزادراه قزوین_رشت عامل افزایش تراکم خودرو در گیلان

عدم تکمیل آزادراه قزوین_رشت عامل افزایش تراکم خودرو در گیلان