مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 20:322022-03-29سياسي

نکات ایمنی در شناگاه های بوشهر مد نظر قرار گیرد


انتظار می رود که نکات ایمنی در برنامه های گردشکری دریایی و استفاده از شناگاه های بوشهر مد نظر قرار گیرد.

- ، صالح رحیمی عصر سه شنبه در بازدید از اسکله جفره و ساحل پارک تی وی بوشهر اظهار داشت: شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در استان بوشهر هستیم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت مسائل ایمنی در برنامه های نوروزی خاطرنشان کرد: در سفرهای گردشگری دریایی و شناگاه ها نکات ایمنی به صورت جدی رعایت شود.

فرماندار بوشهر بیان داشت: شهر بوشهر با برخورداری از پتانسیل های مختلف ساحلی و دریایی، جاذبه های فراوانی برای حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور دارد.

وی اداره بندر و دریانوردی استان بوشهر را نهادی مهم و تأثیر گذار در گردشگری و دریانوردی دانست و افزود: در راستای توسعه دریانوردی و استفاده بهینه از نعمت دریا و توسعه گردشگری و دریایی در ایام نوروز نکات ایمنی به صورت جدی رعایت شود.

رحیمی با تقدیر از تلاش ها و همکاری های مرزبانان استان بوشهر گفت: باید عزیزان ما در حوزه گردشگری دریایی با رعایت نکات ایمنی و بستن جلیقه نجات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی سفری به یاد ماندنی را برای مسافران به یاد بگذارد.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: مسافران نوروزی با رعایت نکات ایمنی و شنا نکردن در ساحل سفری بی خطر و به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانشان رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات ایمنی در شناگاه های بوشهر مد نظر قرار گیرد

نکات ایمنی در شناگاه های بوشهر مد نظر قرار گیرد