مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 19:422022-03-29اقتصادي

رشته های آموزشی دانش بنیان گسترش می یابد


مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: گسترش و جایگزینی رشته های آموزشی دانش بنیان، کم هزینه و کوتاه مدت از برنامه های در دست اقدام برای ارتقا مهارت فنی متقاضیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم یونسی عصر سه شنبه در نشست با سرپرست فرمانداری شهرستان خلخال اظهار کرد: راه اندازی رشته های جدید آموزشی متناسب با بازار کار و اجرای طرح های توسعه کارگاهی، جوار کارگاهی و یادگیری مهارت فنی در محیط کار در سال جاری پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: هزینه های مربوط به پوشش بیمه ای هرگونه حوادث ناشی از کار، کارآموزان معرفی شده از مراکز آموزش فنی و حرفه ای به محیط های کار بخش خصوصی از محل اعتبارات دولتی تأمین خواهد شد.

مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: جایگزینی رشته های آموزشی دانش بنیان، کم هزینه و کوتاه مدت نیز از برنامه های در دست اقدام برای ارتقا مهارت فنی متقاضیان است.

یونسی کمک به حل معضل بیکاری و هدایت افراد به یادگیری مهارت فنی به جای یادگیری صرف علوم نظری با بازار کار نامشخص و نامطمئن را از برنامه های فنی و حرفه ای اردبیل اعلام کرد.

وی اصرار خانواده ها برای ادامه تحصیل فرزندان خود در رشته های نظری و صرف کسب گواهی پایان تحصیلات دانشگاهی را مانع از دستیابی به اهداف بلند مدت مرکز آموزش فنی و حرفه ای در توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های آموزشی دانش بنیان گسترش می یابد

رشته های آموزشی دانش بنیان گسترش می یابد