مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 19:372022-03-29سياسي

ضرورت مشارکت مردم در کاهش کشتار غیرمجاز دام در اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مشارکت مردم در خرید گوشت سالم، به کاهش عرضه دام غیرمجاز کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر سه شنبه در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل با تاکید بر ضرورت اهمیت اطلاع رسانی و فرهنگسازی در حوزه فعالیت های سلامت محور دامپزشکی اظهار کرد: اهمیت فعالیت های دامپزشکی به عنوان یکی از دستگاه های خدمات رسان حوزه سلامت باید به طرق مختلف به مردم بازگو شده و نقش روابط عمومی ها در این راستا بسیار مهم و تعیین کننده است.

وی تصریح کرد: علی رغم نقش مهمی که دامپزشکی در حوزه تضمین سلامت مواد غذایی دارد، متأسفانه مظلوم و از دید جامعه مغفول مانده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکرد دستگاه های اجرایی به ویژه دامپزشکی هم از طریق صدا و سیما به عنوان یک رسانه پرمخاطب استانی و هم از طریق شبکه ها و فضای مجازی گفت: لازم است مدیران استانی و سازمانی در این فضا حضور کامل و مستمر داشته و از پیشنهادات، اطلاعات و اخبار مرتبط در زمینه مسئولیت خود مطلع باشند.

حجت الاسلام کثیرلو نقش روابط عمومی دستگاه ها در گزارش دهی و اطلاع رسانی فعالیت ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: همه ما در قبال مردم متعهد و مسئولیم و باید وظیفه خود را شناخته و به وظایف خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مشارکت مردم در کاهش کشتار غیرمجاز دام در اردبیل

ضرورت مشارکت مردم در کاهش کشتار غیرمجاز دام در اردبیل