مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 19:272022-03-29اجتماعي

بهره مندی11 هزار مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه هلال احمر زنجان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از 25 اسفند سال گذشته تا پایان روز گذشته 11 هزار و 46 مسافر در این استان از خدمات بشردوستانه هلال احمر در سطح استان بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازانجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 2 هزار و 207 نفر از کودکان نیز در پست های ثابت جوانان هلال احمر استان از فضای دوستدار کودک بهره مند شده اند.

موسوی از ارائه خدمات و آموزش امدادی برا ی یکهزار و 146 نفر از مسافران نوروزی خبرداد و اظهارداشت: این خدمات نیز توسط اعضای جوانان هلال احمر در سطح استان زنجان انجام شده است.

وی یادآوری کرد: بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان هلال احمر استان زنجان با حضور 167 نفر از اعضای جوانان آقا و 132 نفر از اعضای جوانان خانم در سه پست ثابت و چهار اکیپ سیار سحاب فعالیت دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این دوره از طرح ملی خدمات بشردوستانه پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت با مشارکت سه هزار و 45 نفر و پویش بهرفت نیز با مشارکت یکهزار و 997 نفر در سطح استان زنجان در حال اجراست.

موسوی اضافه کرد: علاوه بر خدمات بشردوستانه ارائه شده و پویش های در حال اجرا، یکهزار و 431 قلم فرهنگی برای مسافران نوروزی در سطح استان زنجان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی11 هزار مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه هلال احمر زنجان

بهره مندی11 هزار مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه هلال احمر زنجان