مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 15:372022-03-29سياسي

تور گردشگری کانون معلولان جنوب تهران در منطقه 12


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دوشنبه، 8 فروردین ماه، تور گردشگری کانون معلولان جنوب تهران با حضور ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، - شهردار منطقه 12 از اجرای تور گردشگری کانون معلولان جنوب تهران در این منطقه به منظور بازدید از مجموعه تاریخی کاخ موزه گلستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دوشنبه، 8 فروردین ماه، تور گردشگری کانون معلولان جنوب تهران با حضور ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، نکاحی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی، حامد خداوردی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 و جمعی از فعالان حوزه معلولان در مجموعه تاریخی کاخ موزه گلستان برگزار شد.

امیر یزدی، شهردار منطقه دراین باره گفت: به منظور اجرای طرح #لبخند_بسازیم توفیق میزبانی این تور گردشگری نصیب شهرداری منطقه 12 شد.

یزدی با یادآوری این مطلب که مجموعه کاخ موزه گلستان، یگانه اثر تاریخی ثبت جهانی پایتخت به شمار می رود، افزود: می توان با بازدید از این بنای ارزشمند که در مرکز شهر و قلب طهران واقع شده، به لطف معماری و تزیینات منحصربه فرد آن، محسور این همه زیبایی، تاریخ، معماری، فرهنگ و هنر ایران شد؛ ضمن آنکه وقوع رخداد های تاریخی مهم در این محل، آن را به سندی زنده از تاریخ ایران تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور گردشگری کانون معلولان جنوب تهران در منطقه 12

تور گردشگری کانون معلولان جنوب تهران در منطقه 12