مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 15:072022-03-29سياسي

اگر عزت ایران وابسته به غرب و شرق بود سرنوشت ما کمتر از اوکراین نبود


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر ایران اسلامی با حرف برخی از غربگران داخلی عزت خود را وابسته به غرب و شرق می کرد امروز سرنوشت ما نیز کمتر از کشورهایی چون اوکراین نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر اظهار کرد: بعد از 14 قرن صبر، مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان ایران امید داریم قرن 15 شمسی قرن ظفر، رشد و کمال و تحقق دولت و جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی بعد از 42 سال ایستادگی، خون دادن و بصیرت مثال زدنی و کم نظیر تاریخی با تمام وجود و اراده عمومی بر دفاع از جبهه حق تلاش کردند و این فرصت استثنایی و تاریخی بوده که در طول تاریخ محقق شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: نظام و ساختار جمهوری اسلامی با همراهی جمع کثیری از انقلابیون، دلاوران از آرمان های توحیدی دفاع کرده و از تهدیدات، توطئه ها و بسیاری از حوادث عجیب و غریب عبور کردند که این امر سبب  افزایش اقتدار، عزت و امنیت کشور شده است.

وی ادامه داد: اگر ایران اسلامی به گفته برخی از غربگرایان داخلی عزت خود را وابسته به غرب و شرق می کرد امروز سرنوشت کشور ما کمتر از کشورهایی مانند عراق، افغانستان و اوکراین نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر عزت ایران وابسته به غرب و شرق بود سرنوشت ما کمتر از اوکراین نبود

اگر عزت ایران وابسته به غرب و شرق بود سرنوشت ما کمتر از اوکراین نبود