مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 14:572022-03-29سياسي

لزوم افزایش ذخیره دانشی محصولات و حمایت ویژه از دانش بنیان ها


معاون نظارت و حسابرسی دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: افزایش ذخیره دانشی در محصولات تولیدی و فرآیندهای تولیدمحور از اهمیت فراوانی برخوردار است.

- به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدجواد ایروانی در گردهمایی مدیران ارشد وزارت صمت با بیان این که اگر فرآیندهای دانش بنیان مورد حمایت جدی قرار بگیرند، می توانیم به تولید دانش بنیان نیز برسیم، افزود: در انقلاب صنعتی چهارم، موضوع هوشمندی ماشین به هوشمندی انسان اضافه شده و موضوع تولید دانش بنیان که رهبر معظم انقلاب در دیدار با صنعتگران به آن اشاره و توجه داشتند، جهت گیری ای اصولی به سمت توسعه صنعتی کشور است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ایجاد پلتفرم های توسعه دانش بنیان می تواند زمینه ساز رشد زیست بوم دانش بنیان در کشور باشد و در مسیر ریسک پذیری تولیدات دانش بنیان، حضور پررنگ صندوق های حمایتی با راهبری وزارت صمت بسیار مهم است.

ایروانی تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت پرچمدار این حوزه در برقراری ارتباط بین تولیدات دانش بنیان و تجارت محصولات مرتبط با این حوزه است.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر رهبر معظم انقلاب بیان داشت: وزارت صمت به عنوان یک دستگاه مردمی باید از انعطاف و چالش پذیری لازم برخوردار باشد، زیرا این وزارتخانه می تواند یک نهاد واکنش سریع در برابر شرایط باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش ذخیره دانشی محصولات و حمایت ویژه از دانش بنیان ها

لزوم افزایش ذخیره دانشی محصولات و حمایت ویژه از دانش بنیان ها