مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-29اقتصادي

رییس شورای شهرکرد: وضع مالی شهرداری خوب است/ پروژه های اساسی در دستور کار سال جدید


بودجه سال 1401 بر پایه 530 میلیارد تومان بسته شده است که 250 میلیارد آن جاری و مربوط به حقوق پرسنل و شرکت های خدماتی طرف قرار داد و 280 میلیارد آن نیز ویژه فعالیت های عمرانی پیش بینی شده است.

- محمدرضا بیاتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه شهرداری سازمانی درآمد هزینه ای است و اعتبارات شهرداری از طریق مردم و نه دولت تامین می شود، گفت: این درآمد یا مستقیم مانند پرداخت در قبال خدمات شهرداری مثل صدور پروانه و یا به صورت غیر مستقیم مانند پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و یا هزینه سوخت و دخانیات که دولت از مردم می گیرد و به شهرداری می پردازد تأمین می شود.

وضع مالی شهرداری خوب است و بدهی نداریم رییس شورای اسلامی شهرکرد افزود: در حال حاضر شهرداری شرایط مالی خوبی دارد و همه معوقات و حقوق های گذشته را تسویه کرده و بدهی باقی نمانده است.

بیاتی ادامه داد: بودجه سال 1401 بر پایه 530 میلیارد تومان بسته شده است که 250 میلیارد آن جاری و مربوط به حقوق پرسنل و شرکت های طرف قرار داد و 280 میلیارد آن نیز ویژه فعالیت های عمرانی پیش بینی شده است.

رییس شورای اسلامی شهرکرد بیان داشت: با عنایت به عدم وصول درآمدهای پیش بینی شده در سال 1400 به جای جذب مبلغ 410 میلیارد به مبلغ 330 میلیارد رسیده ایم یعنی تنها حدود 80 درصد بودجه پیش بینی شده محقق شد که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهرکرد: وضع مالی شهرداری خوب است/ پروژه های اساسی در دستور کار سال جدید

رییس شورای شهرکرد: وضع مالی شهرداری خوب است/ پروژه های اساسی در دستور کار سال جدید