مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-29سياسي

هماهنگی قوا و مردم و ضعیف شدن دشمن، نشان دهنده آینده مطلوب نظام است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: هماهنگی قوای سه گانه، هماهنگی مردم و ضعیف شدن دشمن در صحنه، آینده خوبی را نشان می دهد و این بهترین فرصت است.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: هماهنگی قوای سه گانه، هماهنگی مردم و ضعیف شدن دشمن در صحنه، آینده خوبی را نشان می دهد و این بهترین فرصت است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز سه شنبه 9 فروردین در دیدار نوروزی با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: البته باز هم زمان می خواهد چون مشکلاتی که این دولت به ارث برده، مشکلات کمی نیست ولی مشاهده می کنید خدای متعال شرایطی را فراهم می آورد که مشکلات برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به فرارسیدن سالروز همه پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: با این رویداد دنیای کفر و شرک غافلگیر شد و با همه سرمایه گذاری هایی که کردند، مردم با رای بیش از 98 درصدی به عنوان یک نظام مردمی و مردم سالار آری گفتند که امام خمینی (ره) از آن به عنوان معجزه تعبیر کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در آن مقطع زمین به دو نیمکره شرقی و غربی تقسیم شده بود و جایی را تصور نمی کردند که کشور دیگری جرات سر برآوردن داشته باشد اما دست خدا از آستین درآمد و تحقق پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی قوا و مردم و ضعیف شدن دشمن، نشان دهنده آینده مطلوب نظام است

هماهنگی قوا و مردم و ضعیف شدن دشمن، نشان دهنده آینده مطلوب نظام است