مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 13:372022-03-29اجتماعي

اجرای طرح ساماندی متکدیان در شیراز


استاندار فارس از اجرای طرح جمع آوری متکدیان شیراز خبر داد و بر لزوم ساماندهی وضعیت این کلانشهر در خصوص تکدی گری تاکید کرد.

- محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه در این طرح همه متکدیان در سنین مختلف جمع آوری می شوند، گفت: اگر فردی نیازمند است به ارگان های حمایت ارجاع می شود، در غیر این صورت و اگر فردی تکدی گری را به عنوان شغل دنبال می کند باید از آن جلوگیری و شهر را در این بحث ساماندهی کرد.

به نقل از استانداری فارس، ایمانیه در بازدید از مرکز آسمانیان مهربان شهرراز، با دعوت از خیران برای انجام خدمات نیک اندیشانه در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: استان فارس مشهور است که همه مردمش خیر هستند.

ایمانیه ادامه داد: معروفست که فارس خیرین ویژه ای دارد که در عرصه های مختلف وارد شدند بنابراین همکاری در این کار جمعی برای مقابله با آسیب های اجتماعی که بهزیستی براساس یک کار علمی شروع کرده، اقدامی پسندیده است.

او با بیان اینکه تعدادی از کودکانی که تحت پوشش بهزیستی هستند با همکاری خیریه کوی امام علی نگهداری می شوند، گفت: این خیریه سابقه بیش از 60 سال در شهر شیراز دارد که وابسته به مرحوم حضرت آیت الله العظمی محلاتی است و کار زیبای تاثیر گذاری که اخیرا انجام دادند با همکاری بهزیستی سرپرستی 90 کودک و نوجوان را به عهده گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ساماندی متکدیان در شیراز

اجرای طرح ساماندی متکدیان در شیراز