مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 13:272022-03-29سياسي

سرپرست «اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین» وزارت علوم منصوب شد


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ با صدور حکمی دکتر «محمد جعفری مجد» را به عنوان «سرپرست اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات» منصوب کرد.

- به نقل از وزارت علوم، دکتر مرتضی فرخی در این حکم انتصاب خطاب به دکتر جعفری مجد آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند حضرتعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات ، منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، و راهبردهای اساسی دولت مردمی، تمامی امکانات مادی و معنوی آن دفتر را در راستای حفظ و حراست از حقوق وزارت علوم، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، تعیین خط مشی حقوقی مجموعه آموزش عالی، اظهار نظر کارشناسی، نسبت به راهبری فعالیت های آن اداره کل در خصوص تهیه و تدوین پیش نویس و تدوین لوایح قانونی، فعالیت های مطالعاتی در جهت اصلاح و بهسازی قوانین و مقررات و آیین نامه های سازمانی، استفسار قوانین جاری وزارت علوم و تهیه و تنظیم بخشنامه ها و دستورالعمل های حوزه تابعه جهت تصویب نهایی و سایر وظایف محوله به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست «اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین» وزارت علوم منصوب شد

سرپرست «اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین» وزارت علوم منصوب شد